TENAGA PENGAJAR KAMI

TENAGA PENGAJAR KAMI
DARI KIRI, PN ROHALIZA, HJH AZIAH, PN NORSAFIDAH, HJH ROSNI, PN NORAINI, PN ZARINA DAN PN HORHAYATI
SELAMAT DATANG KE BLOG PASTI AZ ZAHRAH...SILA HUBUNGI HJH AZIAH TEL : 019-2106483 / 03-55488112...ALAMAT KAMI NO 3, TAMAN BARU, JLN MAT RAJI, PADANG JAWA, SEKSYEN 17, 40000 SHAH ALAM..Terima Kasih

Wednesday 28 October 2009

FIESTA SUKAN PASTI AZ ZAHRAH 4
















FIESTA SUKAN PASTI AZ ZAHRAH 4

Fiesta Sukan Pasti Az Zahrah 4 telah di adakan pada 05hb April 2009. Bertempat di Padang Dewan Merbau, Seksyen 17 Shah Alam, Fiesta Sukan untuk kali kelapan ini telah Di resmikan oleh Ahli Majlis MBSA yang juga Pengerusi MPP (Majlis Perwakilan Penduduk )Zon 6, Shah Alam Sdr. Zulkifli bin Mohd Nani. Fiesta yang telah dimulakan sekitar jam 08.00 pagi ini telah mengumpulkan semua pelajar pelajar PASTI Az Zahrah 4 beserta Ibu Bapa di mana kehadiran dianggarkan sekitar 600 orang.
Dalam ucapan peresmian Fiesta ini, Sdr Zulkifli b Mohd Nani mengucapkan syabas atas kejayaan menganjurkan Fiesta ini. Beliau menekankan agar Ibu Bapa menerapkan ilmu mendidik anak anak dengan cara yang lebih mengikut peredaran masa.
Ini kerana generasi anak anak yang mudah terdedah kepada gejala negatif. Generasi ini di panggil GENERASI MILLENIUM. sementara generasi terdahulu di panggil Generasi X dan generasi Y mengalami keadaan berbeza dari zaman kini. Rumah kuning telah menjuarai Fiesta ini diikuti oleh rumah merah, hijau, oren dan unggu.
Acara acara yang dikhaskan untuk ibubapa turut diadakan dan telah turut memeriahkan suasana Fiesta ini. Program telah berakhir sekitar jam 1.00 tgh.

No comments:

Post a Comment